پرسه در میان سطرها

نمی دانم تا کی بنویسم...

پرسه در میان سطرها

نمی دانم تا کی بنویسم...

امشب...

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ب.ظ
به قدری نابود بودم این چند روز که بالاخره لب باز کردم و گفتم...
گفتم از تموم چیزهای نگفته توی دلم...
نمیدونم چقدر سنگین بود براش...
...
وقتی توی یه وادی افتادی باید تا آخرش بری...

...

قول داده این بار...

قول داده جای همه باشه، جای خالی همه رو برام پر کنه...

...


دل نوشت:

۱. اولین گام، خداحافظی با مدرسه. نمیدونم ارزشش رو داره یا نه، فقط میدونم سخته دل کندن از اون وروجکا.

۲. خدا خودت میدونی تو دلم چی میگذره...

  • ۹۶/۱۲/۰۳
  • ستاره خوشبختی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">