پرسه در میان سطرها

نمی دانم تا کی بنویسم...

پرسه در میان سطرها

نمی دانم تا کی بنویسم...

من و فاطمه

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷ ق.ظ

فاطمه خانوم اومده خونمون

واسه تمرین حفظ قران

ایه ۶۱ سوره بقره است...


بودنش واسه منم خوبه

مرور میکنم...


چند ماهه دیگه به سن تکلیف میرسه، اگه پولم برسه واسش یه چادر مشکی میخرم، خیلی دوست داره.

البته فکر کنم مامان باباش زودتر براش بخرند...

  • ۹۸/۰۵/۰۶
  • ستاره خوشبختی

نظرات  (۴)

دوست عزیز من این تعریف رو کپی نکردم
ولی در هر صورت خواهش میکنم
پاسخ:
قصد جسارت نداشتم...
پر محتوا برایم عجیب بود.


ممنونم.

خیلی جالب بود، وافعا دستت درد نکنه

فقط یه خواهش دارم که اگه فرصتشو داشتی به منم سر بزن

خیلی از لطفتون ممنون میشم

پاسخ:
حتما جالب بوده که فرمودید جالب بوده‌...


ممنونم
سلام :)
فاطمه کیه ؟
پاسخ:
سلام...

فاطمه خانوم دختر خواهر شوهر میشه...
سلام
وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
از شما درخواست میکنم به وبلاگ من هم سر بزنید

دنبال کنید ،دنبال میشید
دنبال = دنبال
پاسخ:
ممنونم از تعریف کپی شده تان...

سپاس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">