پرسه در میان سطرها

نمی دانم تا کی بنویسم...

پرسه در میان سطرها

نمی دانم تا کی بنویسم...

امشب...

يكشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۲۹ ق.ظ

باید یه چیزی رو به مدرسه فردا تحویل بدم...

تقصیر خودمه از بس تنبل شدم...

الانم خوابم میاد...

فردا هم شیفت صبحم...


برا ساعت ۵ میخوام بیدار شم...

خدا کنه بشم...

  • ۹۷/۰۱/۲۶
  • ستاره خوشبختی

نظرات  (۴)

سلام :)

میشوی ان شاءالله ...
البته تا حالا باید شده باشی :))
پاسخ:
سلام

بله...
البته ساعت ۶ بیدار شدم و رفتم مدرسه...
من که نخوابیدن و به خواب ترحیج دادم!
صبح با دانش آموزا سر و کله زدن با دست پُر بهتر جواب میده ...
پاسخ:
من که خوابیدم...

لبتاب بردم تو مدرسه انجام دادم.
اگه میترسید خواب برید بیدار نشید ، نخوابید اصلا😃😁

شبتون آروم
پاسخ:
خوابیدم اخرش...
استرس نداشته باش
پاسخ:
تا صبح تخت خوابیدم

بعدش رفتم مدرسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">